Λόγω της έκτακτης κατάστασης (Lockdown) έχει αυξηθεί πολύ ο όγκος των παραγγελιών του καταστήματός μας αλλά και των εταιριών courier που συνεργαζόμαστε. Αυτό μπορεί να οδηγήσει σε μικρές καθυστερήσεις στην παράδοση της παραγγελίας σας. Σε κάθε περίπτωση παρακολουθούμε την πορεία της και πιέζουμε για την ταχύτερη παράδοσή της. Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσή σας.

ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

Ερ.: Απαιτείται εγγραφή στο site για να πραγματοποιήσω αγορά;
Απ.: Όχι, δεν απαιτείται καμία εγγραφή για να πραγματοποιήσεις αγορές μέσω του Atmoway.gr. Απλά πρόσθεσε κατευθείαν τα προϊόντα που σε ενδιαφέρουν στο καλάθι σου και επέλεξε «Ταμείο».

Ερ.: Προσπαθώ να προσθέσω αρκετά τεμάχια στο καλάθι μου αλλά το σύστημα δεν με αφήνει. Κάνω κάτι λάθος;
Απ.: Το stock μας ενημερώνεται καθημερινά από το κεντρικό μας κατάστημα οπότε αν λαμβάνεις αυτό το μήνυμα από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα σημαίνει ότι κάποιο από τα προϊόντα που έβαλες στο καλάθι σου δεν είναι διαθέσιμο αυτή τη στιγμή.

Ερ.: Για να πραγματοποιήσω αγορά, απαιτείται η χρήση πιστωτικής κάρτας;
Απ.: Όχι, μπορείς να επιλέξεις ανάμεσα σε 2 μεθόδους πληρωμής: Αντικαταβολή ή κατάθεση σε λογαριασμό.

Ερ.: Εξηγήσέ μου τι είναι τα έξοδα αποστολής.
Απ.: Τα έξοδα αποστολής είναι το ποσό που χρεώνεσαι για να αποσταλεί η παραγγελία σου.

Ερ.: Ποια είναι τα έξοδα αντικαταβολής;
Απ.: Για όλες τις παραγγελίες το κόστος για την αντικαταβολή είναι 1,00€

Επιστροφές προϊόντων

Ερ.: Πως μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν ή ολόκληρη την παραγγελία μου;
Απ.: Αν θέλεις να επιστρέψεις κάποιο προϊόν για οποιοδήποτε λόγο, μπορείς να το κάνεις, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής, αρκεί να είναι στην αρχική κατάσταση στην οποία το έχεις παραλάβει, δηλαδή να μην έχει αλλοιωθεί η συσκευασία του και να μην έχει χρησιμοποιηθεί / αλλοιωθεί το προϊόν. Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14  ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους ή δεν πληρούνται κάποιες από τις προϋποθέσεις επιστροφής, το Bluestore.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής βαρύνουν εσένα, ενώ η επιστροφή των χρημάτων σου γίνεται στο ίδιο μέσο πληρωμής με το οποίο ολοκληρώσες την παραγγελία. Στις περιπτώσεις αντικαταβολής και τραπεζικής κατάθεσης πρέπει να μας δηλώσεις το λογαριασμό στον οποίο θέλεις να γίνει η κατάθεση στη Δήλωση Υπαναχώρησης η οποία βρίσκεται στη πίσω μεριά της απόδειξης που λάβατε μαζί με τη παραγγελία σου. Σε περίπτωση επιστροφής της παραγγελίας σε κάποιο συνεργαζόμενο κατάστημα του Atmoway.gr θα χρειαστείς απαραίτητα την απόδειξη λιανικής πώλησης και το προϊόν θα πρέπει να πληροί τις προαναφερθείσες προϋποθέσεις.

Για κάθε επιστροφή μην ξεχνάς να ενημερώνεις την εταιρεία για την πρόθεσή σου (εντός του προαναφερθέντος διαστήματος των 14 ημερών) καθώς και να έχεις μέσα στη συσκευασία τη Δήλωση Υπαναχώρησης Προϊόντων Πωληθέντων από Απόσταση.

Επικοινωνία

Ερ.: Πως μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Απ.: Μπορείς να μας αποστείλεις mail μέσω της φόρμας επικοινωνίας του site μας ή κατευθείαν στην διεύθυνση info@atmoway.gr. Εναλλακτικά μπορείς να μας καλέσεις στο 213 041 0619